support icon
close
close

יהודית כץ | 2:45 דק׳

מה נשמע? מיינדפולנס - תרגול נשימות

כולל מערך שיעור בנושא רגשות

מערך שיעורפעילות
שמירה במועדפים
הוספה ליומן
0

תקציר

מומלץ לכיתות א'-ח'. סדרת מה נשמע? מומלץ לפתוח ככה את היום או את השבוע, בכל פרק סוגיה אחרת שתפתח את היום לכיתה בצורה מיטבית, עם נושא רגשי חברתי לדון עליו, וגם לפעמים פשוט להתחיל את היום בחיוך:) והפעם - יהודית כץ, המתמחה בפסיכולוגיה חיובית, עם תרגול מיינדפולנס, קשיבות, על ידי תשומת הלב לנשימה. כתיבה וייעוץ חינוכי: טלי קובלסמן; ייעוץ חינוכי: חנה שדמי, ייעוץ פסיכולוגי חינוכי: ליאת דותן #מה נשמע? #חשיבה חיובית #פסיכולוגיה חיובית #ניהול עצמי #חיוך #אקלים כיתתי #פתיחת יום #דיון קצר #אני והקבוצה #נשימה #מדיטציה #אושר #SEL #חינוך רגשי חברתי كيف الحال؟ – مايندفولنس (يقظة كاملة) – التمرن على التنفس يوصى به للطلاب من الصف الأول – الثامن. مخصصة للطلاب من الصف الأول – الثامن. سلسلة كيف الحال؟ يوصى ببدء اليوم أو الأسبوع هكذا، حيث في كل فصل يتم طرح قضية مختلفة يبدأ بها الصف يومه بأفضل صورة، مع طرح موضوع عاطفي اجتماعي لنقاشه، وأيضًا أحيانًا بدء اليوم بابتسامة . وهذه المرة – يهوديت كاتس، أخصائية علم النفس الإيجابي، مع تمرين بتقنية المايندفولنس، اصغاء، من خلال التركيز على النفس. كتابة واستشارة تربوية: تالي كوبلسمان؛ استشارة نفسية وتربوية: ليئات دوتان #كيف الحال? #تفكير إيجابي #علم نفس إيجابي #إدارة ذاتية #ابتسامة #بيئة صفية #افتتاح اليوم #حوار قصير #أنا والمجموعة #تنفس #تأمل #سعادة #SEL #تربية عاطفية اجتماعية

פרקים נוספים בסדרה

מה נשמע - תלמיד חדש | 2:55 דק׳

מותאם חמ״ד מומלץ לכיתות א'-ו'. סדרת מה נשמע? מומלץ לפתוח ככה את היום או את השבוע, בכל פרק סוגיה אחרת שתפתח את היום לכיתה בצורה מיטבית, עם נושא רגשי חברתי לדון עליו, וגם לפעמים פשוט להתחיל את היום בחיוך:). מתאים גם לשיעור מלא- בליווי מערך השיעור. והפעם- כאשר תלמיד/ה חדש/ה מצטרף/ת לכיתה, זה עשוי להעלות רגשות שונים בקרב התלמיד/ה החדש/ה ובקרב שאר הכיתה. בשיעור הנוכחי נציף את הקושי שעשוי לעלות מצד התלמיד/ה החדש/ה או מצד התלמידים/ות הוותיקים/ות. נרחיב את השיח גם לסיטואציות בהן יש תלמיד/ה שכבר נמצא בכיתה, אך ההיכרות איתו פחותה. כתיבה: מירי פרץ #מה נשמע? #ניהול עצמי #חיוך #אקלים כיתתי #פתיחת יום #גיבוש כיתה #גיבוש כיתתי #תלמיד חדש בכיתה #תלמידים חדשים #תלמיד #חדש #קבלת השונה #קבלת האחר #ואהבת לרעך כמוך #חמד #דיון קצר #שיתוף פעולה #חברות #אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך#בריונות #אקלים כיתה

מה נשמע - לחזק את החוזקות | 2:57 דק׳

מומלץ לכיתות א'-ו'. סדרת מה נשמע? מומלץ לפתוח ככה את היום או את השבוע, בכל פרק סוגיה אחרת שתפתח את היום לכיתה בצורה מיטבית, עם נושא רגשי חברתי לדון עליו, וגם לפעמים פשוט להתחיל את היום בחיוך:) והפעם -לחזק את החוזקות? איך נזהה את החוזקה שלנו ונחזק אותה יותר. כתיבה וייעוץ חינוכי: טלי קובלסמן; ייעוץ פסיכולוגי חינוכי: ליאת דותן #מה נשמע? #ניהול עצמי #חיוך #אקלים כיתתי #פתיחת יום #דיון קצר #אני והקבוצה #היגיינה #מקלחת #ניקיון #אורח חיים בריא #הכנה לחיים #אושר #SEL #חינוך רגשי חברתי #מילה טובה #פסיכולוגיה חיובית #גיבוש כיתה #אקלים חברתי #חוזק #הצלחה #כישלון #חוזקות

מה נשמע - קבלת האחר | 2:09 דק׳

מומלץ לכיתות א'-ו'. סדרת ״מה נשמע?״ מומלץ לפתוח ככה את היום או את השבוע, בכל פרק סוגייה אחרת שתפתח את היום לכיתה בצורה מיטבית, עם נושא רגשי חברתי לדון עליו, וגם לפעמים פשוט להתחיל את היום בחיוך:) והפעם - איך לקבל את השונה מאיתנו? איך נמנע משיפוטיות וננסה להבין איך האחר מרגיש. בהשתתפות: יהלי טננבאום. כתיבה וייעוץ חינוכי: טלי קובלסמן; ייעוץ חינוכי: חנה שדמי, ייעוץ פסיכולוגי חינוכי: ליאת דותן #מה נשמע? #ניהול עצמי #חיוך #אקלים כיתתי #פתיחת יום #דיון קצר #אני והקבוצה # כעס #חברות #פחד #הכנה לחיים #אושר #SEL #חינוך רגשי חברתי #לחץ #איך להתמודד #ריבוי משימות

לכל הפרקים בסדרה

0תגובות