support icon
close
close

14:18 דק׳

סיפור היציאה שלי מהארון - נדב גורדון

כולל מערך שיעור בנושא יציאה מהארון

מערך שיעור
שמירה במועדפים
הוספה ליומן
0

תקציר

נדרש ליווי ייעוצי מומלץ לכיתות ז'-יב'. נדב גורדון, בן 28, סטודנט לעבודה סוציאלית, מספר את סיפור היציאה שלו מהארון. היציאה מול החברים, מול המשפחה והאנשים הקרובים ובעיקר ההבנה שלו מול עצמו, בזמן שלו, מה היא זהותו המינית. הרצאה כנה, מעצימה ומעוררת השראה. מתאים לדיון על להט"ב, מיניות, כבוד וקבלת האחר. #להט"ב #קהילה גאה #הומו #לצאת מהארון #יציאה מהארון #קבלת השונה #קבלת האחר #אקלים כיתתי #SEL #כבוד #מיניות #השראה #העצמה #מצעד הגאווה #שבוע הגאווה #חודש הגאווה #יום ההבנה #מגדר #העצמה #השראה يُوصى بها للطلاب من الصف السابع – الثاني عشر. نداف غوردون، 28 عاما، طالب بموضوع العمل الاجتماعي، يروي قصة خروجه من الخزانة. الخروج أمام الأصدقاء، أمام العائلة والأشخاص المقربين وبالأساس فهمه هو لذاته، في وقته، ما هي هويته الجنسية. محاضرة صريحة، معززة وملهمة. ملائمة للنقاش حول مجتمع الميم، حول الجنسانية واحترام وتقبل الآخر. #مجتمع الميم #مجتمع مثليي الجنس #مثلي #الخروج من الخزانة #الخروج من الخزانة #تقبل المختلف #تقبل المختلف #بيئة صفية #SEL #احترام #جنسانية #الهام #تمكين #مسيرة الفخر #أسبوع الفخر #شهر الفخر #يوم الفهم #جندر#تمكين #الهام

פרקים נוספים בסדרה

ליפול ולקום | 15:46 דק׳

מומלץ לכיתות ד'-י"ב. איך מתגברים על מכשולים וכיצד מגיעים להצלחה? זוכה הנינג'ה, הספורטאי יוגב מלכה, ששבר שיאים בעולמות הספורט, מספר על האתגרים בדרך להצלחה ונותן כלים שימושיים לתלמידים ולתלמידות על התמדה, עבודת צוות וחוסן מנטלי. עבור מורי התיכון – ניתן לדון דרך סיפורו של יוגב לדון בציפיות, הצלחות ואכזבות לפני הגיוס לצה"ל. #נינג'ה #ספורט #הצלחה #כישלון #נופל וקם #חוסן #התמדה #עבודת צוות #גיוס לצה"ל #הכנה לצה"ל #צבא #גיוס לצבא #הכנה לצבא #מוטיבציה #מצוינות #מצויינות #הצטיינות #חנ״ג אימון גופני

לטפס מעל המכשולים | 14:20 דק׳

מומלץ לכיתות ז' - יב'. הרצאה המתאימה בין היתר לדיון במוטיבציה עצמית ומשמעת, הצבת יעדים וקבלת החלטות אחראית. סיפור מעורר השראה של אלוף עולם פראלימפי, מטפס הקירות היחיד בעולם שמתחרה ללא אף אצבע בכפות ידיו. אחרי שסיים שירות צבאי בהנדסה קרבית, מור ספיר טס לטיול עם חבריו בנאפל. במהלך טיפוס ברכס האנפורנה, תפסה אותם סופת שלגים. 4 מחבריו: אגם לוריא, מיכל צ'רקסקי, נדב שוהם ותמר אריאל נהרגו במפולת השלגים, והוא נפצע ואיבד את עשרת אצבעות ידיו. בהרצאה הוא מספר על הקשיים, על האומץ לגלות את עצמו מחדש, ועל החשיבות – להמשיך ולהילחם. #העצמה #השראה #קבלת השונה #טיפוס #ספורט #אולימפיאדה #פראלימפי #אתגר #אסון #תאונה #ספורט #חינוך גופני محتوى يوصى به للصفوف من السابع – الثاني عشر. محاضرة ملائمة، من بين أمور أخرى، للنقاش ضمن حافزية ذاتية وانضباط، وضع أهداف واتخاذ قرارات مسؤولة. قصة ملهمة لبطل عالم بالألعاب البارالمبية، متسلق الجدران الوحيد في العالم الذي ينافس بهذه اللعبة بدون وجود أي اصبع في كفيه. بعد أن أنهى الخدمة العسكرية بمجال الهندسة القتالية، سافر مور سابير برحلة مع رفاقه إلى النيبال. خلال تسلق سلسلة جبال أنابورنا، عصفت بهم عاصفة ثلجية وأربعة من رفاقه، آغام لوريا، ميخال تشاركاسكي، نداف شوهم وتمار أريئيل قتلوا تحت انهيارات الثلوج وهو أصيب وفقد أصابعه العشر. يتحدث في المحاضرة عن الصعوبات، عن الجرأة باكتشاف نفسه من جديد، وعن أهمية – الاستمرار والنضال.

האומץ להיות אנחנו | 8:35 דק׳

מומלץ לכיתות ז'-יב'. הרצאה מעוררת דיון של אסף שנהב המבצע שני קטעי ספוקן וורד (שירה מדוברת) בהם הוא משתף דברים אמיתיים מעולמו. על החששות שלו, היחסים עם אביו, מערכות היחסים שלו וגם על הטסט שלא עבר. דרך השירה אסף יכול להביע את הרגשות והמחשבות שלו ולהעביר אותם לאחרים. מטרת המפגש היא לעודד את התלמידים לחשוב בצורה אחרת על הפגיעות (vulnerability), חשיפה עצמית וכנות. להראות להם מדוע חשוב להיות מי שאנחנו ולחשוף גם את הצדדים הפגיעים שלנו, את הרגשות והמחשבות האמיתיים שלנו ואת התפקיד של הכיתה ביצירת מרחב בו תלמידים ותלמידות מרגישים בטוחים להיות עצמם. #גבריות #מגדר #פגיעות #רגשות #כנות #אותנטיות #וויסות ריגשי #שיתוף #אחריות #ציניות #מניעת אלימות #אלימות

לכל הפרקים בסדרה

0תגובות